مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-31اقتصادي

قلع وقمع 400 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی آذربایجان شرقی


فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی از قلع وقمع 400 مورد ازساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستانهای شبستر، بستان آباد، - تبریز، مرند و آذرشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهریار کاظم پور در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در دی ماه 400 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستانهای شبستر، بستان آباد، تبریز، مرند و آذرشهر پس از شناسایی و طرح شکایت در مراجع ذیصلاح و صدور حکم مقام قضایی، قلع و قمع و اراضی زراعی و باغی به چرخه تولید بازگردانده شد.

وی افزود: یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان آذربایجان شرقی در راستای اجرای قانون حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی با اجرای احکام قطعی تبصره 2 ماده 10، طی دیماه سالجاری 885 مورد از تغییرکاربری های غیرمجاز اراضی کشاورزی در سطح استان را شناسایی و 400 مورد از اماکن غیرقانونی ساخته شده در شهرستانهای شبستر، بستان آباد، تبریز، مرند و آذرشهر را با مشارکت نیروی انتظامی آذربایجان شرقی قلع و قمع کرد که منجر به آزادسازی 165 هکتار از اراضی کشاورزی شد.

کاظم پور، پیشگیری و مقابله با تغییرکاربریهای غیرمجاز اراضی زراعی، برخورد با متخلفین که به صورت غیرقانونی نسبت به تغییرکاربری زمین های کشاورزی اقدام می کنند، حضور میدانی در سطح استان، نظارت بر طرح های مجوزدار جهت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع وقمع 400 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی آذربایجان شرقی

قلع وقمع 400 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی آذربایجان شرقی