مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-31سياسي

ماجرای نهضت آزادی را در این کتاب بخوانید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب نهضت آزادی اثر مجتبی سلطانی در موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی منتشر شد.

این اثر در 9 فصل به بررسی مستند، - کتاب نهضت آزادی اثر مجتبی سلطانی در موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی منتشر شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب نهضت آزادی اثر مجتبی سلطانی در موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی منتشر شد.

این اثر در 9 فصل به بررسی مستند، تاریخچه، مواضع و کارنامه نهضت آزادی ایران پرداخته است.

چهره های شاخص این نهضت از جمله مهدی بازرگان و ابراهیم یزدی از سال 1340 تا 1396 از موارد دیگری است که در کتاب به آن اشاره می شود.

کتاب نهضت آزادی از تاسیس این حزب می گوید؛ سپس به سراغ حواشی آن می رود و فراز و فرود های این تشکل را در زمان نهضت امام خمینی (ره) بررسی می کند.

به مقطع حساس تشکیل دولت موقت به صورت ویژه می پردازد.

همچنین مواضع و عملکرد چهره هایی مانند عباس امیرانتظام، علی محمد ایزدی، رضا صدر، احمد مدنی، رحمت الله مقدم مراغه ای و حسن نزیه در کتاب ترسیم می شود.

در مقدمه کتاب آمده است: سابقه پژوهشگر ارجمند جناب آقای مجتبی سلطانی در تألیف کتاب خط سازش، مؤسسه را بر آن داشت که این مهم به ایشان پیشنهاد شود، که پذیرفتند و پس از سال ها تحمل رنج تحقیق، یادداشت ها و فیش های بسیاری از انبوه منابع و اسناد، استخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نهضت آزادی را در این کتاب بخوانید

ماجرای نهضت آزادی را در این کتاب بخوانید