مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 15:552021-01-30سياسي

ویژه برنامه های کارگروه مساجد ویژه دهه مبارک فجر تشریح شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان ضمن تشریح ویژه برنامه های دهه مبارکه فجر بر تحقق 3 رکن اساسی عدالت اجتماعی، استقلال و آزادی و معنویت اسلامی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک نسخه درمانی است چرا که براین اساس می توانیم آینده ای روشن را برای انقلاب اسلامی ترسیم کنیم، اظهار داشت: امسال نیز در اولین سالگرد بزرگ مرد جهان اسلام سپهبد شهبد حاح قاسم سلیمانی قرار داریم و براین اساس باید این مرد الهی را به عنوان یک الگو و پارادایم در جریان انقلاب اسلامی مورد توجه قرار بدهیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان دارای 654 کانون فرهنگی و هنری در سراسر استان است که براساس رسالت خود در قالب طرح ملی ایران قوی درحال فعالیت هستند، اظهار کرد: بر این اساس بستر فعالیت کانون ها در سامانه بچه های مسجد و در قالب سه شبستان و 12 رواق اعضای کانون ها درحال فعالیت و بارگذاری برنامه های هنری و فرهنگی خود هستند.

دبیر کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که ویژه برنامه های دهه مبارکه فجر در همه کانون ها با توجه به ظرفیت آنها برگزار می شود، بیان داشت: از جمله برنامه های شاخص می توان به جشنواره سرود سردار آسمانی اشاره کرد که به صورت ملی برگزار می شود همچنین جشنواره قرانی مدهامتان و همایش پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های کارگروه مساجد ویژه دهه مبارک فجر تشریح شد

ویژه برنامه های کارگروه مساجد ویژه دهه مبارک فجر تشریح شد