مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-30سياسي

ماجرای شناسایی زیردریایی بیگانه در خلیج فارس چه بود؟ + عکس و فیلم


فرمانده هواپیمایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می گوید: در دنیا مشهور است که زیردریایی کشف شده زیردریایی منهدم شده است.

این با توجه به شرایط عمق دریا و نزدیکی به منطقه رزمایش با تجهیزاتی که در اختیار داریم زیردریایی آمریکایی را شناسایی کرده و به آن اخطار دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هواپیمایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به اختصار هوادریا نامیده شود یگان پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نامیده می شود که مسئولیت پایش و حفظ امنیت مرز های دریایی جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد.

این یگان علاوه بر نقش های ذکر شده وظایفی دیگر همچون حضور در فعالیت های مردم یاری و کمک به مردم کشورمان در همه عرصه ها به ویژه امداد رسانی به مردم سیل زده در سال های اخیر را برعهده داشته است.

باید به این موضوع توجه داشت که طیف فعالیت ها و وظایف این یگان بسیار گسترده و حائز اهمیت است و به همین دلیل هم به ستاد فرماندهی این یگان در بندرعباس رفتیم تا با امیر دریادار دوم منصور روح الامینی فرمانده هوادریا گفت وگو کنیم تا از وظایف و چگونگی عملکرد این یگان بیشتر بدانیم.

متن زیر حاصل از گفت وگوی ما با امیر دریادار دوم روح الامینی است: درباره حضور یگان هوادریا در رزمایش اخیر نیروی دریایی ارتش بفرمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شناسایی زیردریایی بیگانه در خلیج فارس چه بود؟ + عکس و فیلم

ماجرای شناسایی زیردریایی بیگانه در خلیج فارس چه بود؟ + عکس و فیلم