مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-30سياسي

طرح مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی طراحی شود


 لازم است با محوریت مجمع عالی حکمت اسلامی، در گام دوم انقلاب اقدام به طراحی طرح مطالعاتی آثار آیت الله مصباح شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاد حوزه علمیه تبریز گفت: لازم است با محوریت مجمع عالی حکمت اسلامی، در گام دوم انقلاب اقدام به طراحی "طرح مطالعاتی آثار آیت الله مصباح" شود.

حجت الاسلام سعید نیازی امروز شنبه 11 بهمن ماه در نشست علمی بزرگداشت مقام علمی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی ، با ارائه مطالبی در خصوص ظرفیت شناسی اندیشه های حضرت آیت الله مصباح یزدی در پشتیبانی نرم افزاری گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بنابر نص بیانیه گام دوم و همچنین تحلیل اهالی فکر و اندیشه، مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب نسل جدید و جوان است.

وی اضافه کرد: نسل جوان، ذائقه، تاریخ، زبان و مسایل خاص خود را دارد و ما نمی توانیم بدون درنظر گرفتن این آیتم ها نسل جدید را به سمت توجه به محتوای بیانیه گام دوم و نهادینه کردن این محتوا در ذهن و قلب و این نسل اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید بستری فراهم کنیم تا نسل جوان از جهت فکری و عقلی سلوک ذیل اندیشه انقلاب اسلامی را بپذیرند، گفت: یکی از تحریفات بسیار بنیادین در انقلاب اسلامی این است که گفتمان و اندیشه انقلاب نسبت ساختار، قوانین و افرادی که در این انقلاب مسئولیت دارند، کمرنگ تر جلوه داده شده، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی طراحی شود

طرح مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی طراحی شود