مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-30ورزشي

بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات فوتبال تمام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، طبق نقشه راه انتخابات فدراسیون فوتبال، کمیته بدوی انتخابات 21 روز بعد از اتمام نام نویسی از داوطلبان، باید صلاحیت ها نامزدها را تا 11 بهمن بررسی کند و به اطلاع آن ها برساند.

این موضوع شامل همه نامزدهاست؛ چه کسانی که موفق به اخذ تاییدیه شرکت در انتخابات شوند و چه کسانی که این تاییدیه را به دست نیاورده اند.

کسانی که نسبت به نتیجه رسیدگی به صلاحیت خود اعتراض دارند، ظرف 48 ساعت آینده یعنی تا 13 بهمن فرصت درخواست تجدیدنظر نزد کمیته استیناف انتخابات فدراسیون فوتبال را دارند.

همزمان با این اتفاق، فدراسیون فوتبال باید ناظران فیفا و AFC را هم در جریان آخرین تحولات انتخابات قرار دهد اما هنوز هیچ اطلاعاتی در این زمینه برای ناظران بین المللی انتخابات ارسال نشده است.

پرس و جو از نامزدهای انتخابات حاکی از این است که این فدراسیون هنوز نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها را اعلام نکرده و هنوز کسی نمی داند مجاز به شرکت در انتخابات است یا خیر.

این احتمال می رود که طی ساعات آتی فدراسیون بالاخره نامزدها را در جریان بررسی صلاحیت ها قرار دهد تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود و برنامه ریزی انتخابات به هم نریزد.

طبق این نقشه راه، کمیته استیناف بعد از دریافت درخواست های تجدیدنظر، ظرف 5 روز پرونده نامزدها را مورد بازبینی مجدد قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات فوتبال تمام شد

بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات فوتبال تمام شد