مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-30اقتصادي

عضویت بیش از 10 هزار کشاورز و روستایی همدانی در صندوق بیمه


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با تأکید براینکه میانگین جذب بیمه شدگان این صندوق در استان همدان 36 درصد است، - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خبر داد عضویت بیش از 10 هزار کشاورز و روستایی همدانی در صندوق بیمه ایسنا/همدان مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با تأکید براینکه میانگین جذب بیمه شدگان این صندوق در استان همدان 36 درصد است، گفت: استان همدان از ابتدای سال تاکنون 10 هزار و 264 نفر را به عضویت این صندوق درآورده که سهمیه این استان در سال جاری محقق شده است.

مهدی سماواتی شنبه 11 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه همدان نخستین استانی است که توانسته سهمیه خود را به طور کامل محقق کند، اظهار کرد: سهمیه استان همدان در سال جاری 10 هزار و 264 نفر بوده که خوشبختانه این سهمیه محقق شده و سهمیه مازاد را برای استان جذب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 114 هزار و 896 نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان هستند، تصریح کرد: در حال حاضر 5492 خانواده از این صندوق حقوق دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از اتفاقات خوب امسال بود، افزود: در سال جاری 4800 خانواده عضو صندوق بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از 10 هزار کشاورز و روستایی همدانی در صندوق بیمه

عضویت بیش از 10 هزار کشاورز و روستایی همدانی در صندوق بیمه