مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-30پزشكي

تدوین نقشه پژوهشی برای 10 بیماری مهم در کشور/ ادغام رتبه بندی های آموزشی و پژوهشی


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تدوین نقشه پژوهشی برای 10 بیماری مهم در سطح کشور با بیشترین بار بیماری را مهم ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر فرید نجفی در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گزارشی از سیاستگذاری جدید حوزه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ارائه داد.

ادغام آیتم های حوزه آموزش با پژوهش و دانشجویی در سال آینده وی اظهار داشت: در نگرش جدید به حوزه پژوهش و فناوری ادغام آیتم های حوزه آموزش با پژوهش و حوزه دانشجویی در سال آینده و ارزشیابی بر اساس آیتم های نامبرده از جمله برنامه های این معاونت است.

نجفی با تاکید بر رتبه بندی دانشگاه ها از لحاظ علمی نه فقط صرف تعداد مقاله افزود: چاپ و تدوین مقاله امری مطلوب و قابل ستایش است اما هیچ فردی بدون پرداختن به پژوهش نمی تواند فناور موفقی شود.

تدوین نقشه پژوهشی برای 10 بیماری مهم وی تدوین نقشه پژوهشی برای 10 بیماری مهم در سطح کشور که بیشترین بار بیماری را دارند مهم ارزیابی کرد و گفت: بر اساس بار بیماری ترسیم نقشه ملی و سپردن ارزیابی این امر به شبکه های تحقیقاتی ضرورت دارد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی کردستان شایستگی قرارگرفتن در رتبه بندی تیپ 2 دانشگاه ها را دارد و از سال آینده ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه پژوهشی برای 10 بیماری مهم در کشور/ ادغام رتبه بندی های آموزشی و پژوهشی

تدوین نقشه پژوهشی برای 10 بیماری مهم در کشور/ ادغام رتبه بندی های آموزشی و پژوهشی