مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-30حوادث

راهکار افزایش امنیت صفحه اینستاگرام چیست؟


انتخاب رمز عبور قوی و احراز هویت دو مرحله ای از راهکارهای اساسی برای افزایش امنیت و مراقبت از حساب های کاربری اینستاگرام است.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: انتخاب رمز عبور قوی و احراز هویت دو مرحله ای از راهکارهای اساسی برای افزایش امنیت و مراقبت از حساب های کاربری اینستاگرام است.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز حساب کاربری اینستاگرام، اظهار کرد: در پی مراجعه احدی از شهروندان زنجانی به پلیس فتا، مدعی شد شخصی به هویت نامعلوم پس از دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری وی اقدام به کلاه برداری و درخواست های غیرمعقول از مخاطبانش کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بررسی های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی شد، افزود: این متهم با هماهنگی مراجع قضایی استان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی داده شد.

این مسئول در رابطه با راه های افزایش امنیت حساب کاربری اینستاگرام، تصریح کرد: انتخاب رمز عبور قوی و احراز هویت دو مرحله ای از راهکارهای اساسی برای افزایش امنیت و مراقبت از حساب های کاربری اینستاگرام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار افزایش امنیت صفحه اینستاگرام چیست؟

راهکار افزایش امنیت صفحه اینستاگرام چیست؟