مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-30اجتماعي

بیش از 50 درصد آلودگی شهرهای کردستان ناشی از فعالیت خودروهاست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان در بازدید از مراکز معاینه فنی خودور در سنندج گفت: نیمی از آلودگی هوای شهر های استان ناشی از فعالیت خودروهای فرسوده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان در بازدید از مراکز معاینه فنی خودور در سنندج گفت: نیمی از آلودگی هوای شهر های استان ناشی از فعالیت خودروهای فرسوده است.

فریبا رضایی امروز در بازدید از مراکز معاینه فنی خودرو در سنندج اظهار کرد: بخش اعظمی از آلایندگی های موجود ناشی از فعالیت خودروهای سبک و سنگین است که استانداردهای زیست محیطی در مصرف سوخت آنها رعایت نمی شود.

وی نقش مراکز معاینه فنی خودروها را در کاهش آلودگی مهم دانست و خاطرنشان کرد: انجام معاینه فنی اصولی خودروها در این مراکز و رعایت کامل استانداردهای زیست محیطی می تواند نقش مهمی در کاهش آلودگی هوای شهرها داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه انجام بموقع معاینه فنی خودروها یکی از عوامل مهم در مدیریت منابع آلاینده هوا است تصریح کرد: بیش از50 درصد آلودگی هوا در شهرهای استان توسط وسایط نقلیه و خودروها ایجاد می شود و به همین دلیل مدیریت این مساله از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: به مناسبت هفته هوای پاک، مراکز معاینه فنی خودروها در شهرستان های استان مانند قروه، سقز و بانه هرساله با اعمال تخفیف میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد آلودگی شهرهای کردستان ناشی از فعالیت خودروهاست

بیش از 50 درصد آلودگی شهرهای کردستان ناشی از فعالیت خودروهاست