مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-30اقتصادي

تقدیر وزیر تعاون از عملکرد معدنی ذوب آهن اصفهان


محمد شریعتمداری وزیر تعاون طی پی نوشتی خطاب به مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از عملکرد ذوب آهن اصفهان در تملک معدن زغال سنگ سواد کوه قدردانی کرد.

- محمد شریعتمداری وزیر تعاون طی پی نوشتی خطاب به مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از عملکرد ذوب آهن اصفهان در تملک معدن زغال سنگ سواد کوه قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ذوب آهن اصفهان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی پی نوشتی خطاب به محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از عملکرد ذوب آهن اصفهان در تملک معدن زغال سنگ سواد کوه قدردانی کرد و آن را کاری در خور ستایش و شایسته تقدیر دانست.

بر این اساس در جلسه اخیر هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان که چهارشنبه هشتم بهمن ماه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش شرکت برگزار شد با اهدا لوح تقدیر از سوی منصور یزدی زاده مدیرعامل و علی احمدیان رییس هیأت مدیره از محمد جعفر صالحی معاون خرید به نمایندگی از گروه همکارانی که در اقدام مذکور، عملکرد موفقی داشتند، تقدیر شد.

متن این لوح بدین شرح است: جناب آقای محمد جعفر صالحی معاون محترم خرید ذوب آهن اصفهان خداوند را شاکریم که بار دیگر با تلاش و درایت جنابعالی و همکاران محترمتان، گام مهمی در جهت تأمین پایدار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر تعاون از عملکرد معدنی ذوب آهن اصفهان

تقدیر وزیر تعاون از عملکرد معدنی ذوب آهن اصفهان