مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 05:102021-01-30اجتماعي

مدرسان برای ممانعت از کاهش کیفیت آموزش مجازی برنامه ریزی کنند


کیفیت آموزش در آموزش مجازی نسبت به آموزش حضوری پایین است و مدرسان باید برای ممانعت از کاهش کیفیت آموزش مجازی برنامه ریزی کنند.

- ایسنا/اردبیل معاون مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر اردبیل گفت: کیفیت آموزش در آموزش مجازی نسبت به آموزش حضوری پایین است و مدرسان باید برای ممانعت از کاهش کیفیت آموزش مجازی برنامه ریزی کنند.

لیلی آزادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افت کیفیت در آموزش مجازی باید به کمترین حد ممکن برسد و این کار جز با تدبیر و برنامه ریزی مدرسان امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه انتقال مفاهیم به خصوص در رشته های کاربردی و عملی در آموزش مجازی نمی تواند به درستی و به مانند آموزش حضوری منتقل شود، تصریح کرد: اساتید و مدرسان برای انتقال مطلوب مفاهیم می توانند از ابزارهای نوین و کلیپ های ویدئویی و تصاویر گرافیکی استفاده کنند تا حق مطلب ادا شود.

آزادی اظهار کرد: دانشجویان هم باید در آموزش مجازی نسبت به دوران آموزش حضوری تلاش بیشتری برای یادگیری داشته باشند و با تلاش دوطرفه اساتید و دانشجویان افت کیفیت کاهش پیدا می کند.

این مسئول با بیان اینکه مدیران آموزشی هم باید با فراهم کردن زیرساخت های آموزش مجازی مدرسان را یاری کنند، تشریح کرد: مدیران آموزشی باید کلاس های مجازی را رصد کرده و مدرسان را برای ارتقای کیفی آموزش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسان برای ممانعت از کاهش کیفیت آموزش مجازی برنامه ریزی کنند

مدرسان برای ممانعت از کاهش کیفیت آموزش مجازی برنامه ریزی کنند