مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 03:552021-01-30ورزشي

پیگیری اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بعد از اتمام لیگ اروپا


سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر که با برگزاری یک مرحله اردو آماده سازی تیمش برای پارالمپیک توکیو را آغاز کرد، پیگیری این روند را به سال آینده و بعد از اتمام لیگ باشگاهی اروپا موکول کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از گذشته یک سال از کسب سهمیه پارالمپیک توسط تیم ملی بسکتبال با ویلچر و پشت سر گذاشتن کش و قوس های اعزام به توکیو، اردوی آماده سازی این تیم از 24 دی ماه آغاز و به مدت 10 روز پیگیری شد.

این نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بود که بدون حضور لژیونرها و با حضور 22 بازیکن برگزار شد تا عباس آقاکوچکی سرمربی تیم از وضعیت این نفرات و میزان آمادگی آنها برای چگونگی پیگیری تمرینات تیمش شناخت نسبی کسب کند.

اگرچه وی ادامه تمرینات تیمش را به سال آینده موکول کرده است.

عباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازیکنان بسکتبال با ویلچر مانند دیگر رشته ها تقریباً یک سال از تمرینات گروهی و میادین دور بودند.

برای مان مهم بود که از وضعیت آنها بعد از پشت سر گذاشتن این شرایط شناخت نسبی به دست بیاوریم که این مهم با برگزاری اردوی موردنظر حاصل شد.

وی ادامه داد: به خاطر دوری چند ماهه از تمرینات، جلسات ابتدایی اردو را خیلی سبک برگزار کردیم اما مرحله به مرحله بر فشار تمرینات اضافه کردیم و از میانه اردو هم بازیکنان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بعد از اتمام لیگ اروپا

پیگیری اردوهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بعد از اتمام لیگ اروپا