مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 01:502021-01-29اجتماعي

جای خالی مرکز معاینه فنی موتور در اصفهان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: برای 750 هزار دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر اصفهان هیچ مرکز معاینه فنی وجود ندارد و هیچ برنامه ای نیز برای تبدیل موتورهای کاربراتوری با برقی در دستورکار نیست.

- ایرج حشمتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انجام دو مطالعه توسط دانشگاه های اصفهان در زمینه آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: مطالعه سهم منابع آلاینده در بحث منشأیابی و ذرات معلق توسط دانشگاه صنعتی انجام شده است که نشان می دهد میزان ذرات معلق در فصول گرم 53 درصد ناشی از صنعت و 12 درصد ناشی از حمل و نقل و در فصول سرد 37 درصد از صنایع و 33 درصد از حمل و نقل اعلام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با انتقاد از اینکه برای 750 هزار دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر اصفهان هیچ مرکز معاینه فنی وجود ندارد و هیچ برنامه ای نیز برای تبدیل موتورهای کاربراتوری با برقی در دستورکار نیست، افزود: برای خروج خودروهای فرسوده از خیابان زیرساخت مناسبی نداریم و معاینه فنی برای خارج شدن خودروهای فرسوده از سیستم حمل و نقل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از 100 دستگاه دولتی در اصفهان 64 واحد توانسته اند موتورخانه های خود را بهینه سازی کنند، اضافه کرد: در سال 99 کلیه دستگاه ها حتی شورای امر به معروف و نهی از منکر برای اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی مرکز معاینه فنی موتور در اصفهان

جای خالی مرکز معاینه فنی موتور در اصفهان