مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-29حوادث

حواشی تاخیر 10 ساعته پرواز قشم ایر و رعایت نشدن پروتکل ها


قشم با تاخیر 10 ساعته و رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی مواجه شدند و حواشی بسیاری در این فرودگاه به وجود آمد، شرکت هواپیمایی قشم ضمن عذرخواهی از مسافران اعلام کرد که براساس شیوه نامه حقوق مسافر، - در حالی که مسافران پرواز تهران-قشم با تاخیر 10 ساعته و رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی مواجه شدند و حواشی بسیاری در این فرودگاه به وجود آمد، شرکت هواپیمایی قشم ضمن عذرخواهی از مسافران اعلام کرد که براساس شیوه نامه حقوق مسافر، خسارت مسافران را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرواز قشم ایر در تاریخ سه شنبه هفتم بهمن ماه ساعت 13:50 باید تهران را به مقصد جزیره قشم ترک می کرد اما به دلیل نقص فنی هواپیما با بیش از 10 ساعت تأخیر مواجه شد و رفتار متناقض پرسنل شرکت هواپیمایی قشم باعث بلند شدن صدای اعتراض مسافران و بوجود آمدن حواشی بسیار در فروگاه مهرآباد شد.

یکی از مسافران در این باره به ایسنا گفت: حدود دو ساعت قبل از پرواز به صورت پیامکی به ما اعلام کردند که پرواز تهران-قشم با سه ساعت تأخیر یعنی رأس ساعت 17 روز سه شنبه انجام می شود.

این در حالی بود که پس از صحبت های متناقض مسئولان دفتر هواپیمایی قشم در فروگاه مهرآباد حوالی ساعت 22:30 دقیقه مسافران پس از ساعت ها تاخیر و سوار شدن به هواپیما با شنیدن صدای بسیار زیاد موتور این هواپیما، دوباره اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی تاخیر 10 ساعته پرواز قشم ایر و رعایت نشدن پروتکل ها

حواشی تاخیر 10 ساعته پرواز قشم ایر و رعایت نشدن پروتکل ها