مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-29حوادث

کلاهبرداری اینستاگرامی از طریق دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری


رییس پلیس فتای استان زنجان از کلاهبرداری اینستاگرامی از طریق دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری خبر داد.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرام، خبر داد و اظهار کرد: انتخاب رمز عبور قوی و احراز هویت دو مرحله ای از راهکارهای اساسی برای افزایش امنیت و مراقبت از حساب های کاربری است.

رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان زنجانی به پلیس فتا، مدعی شد شخصی به هویت نامعلوم پس از دسترسی غیرمجاز به حساب  کاربری وی اقدام به کلاهبرداری و درخواست های غیرمعقول از مخاطبانش کرده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

آدینه لو گفت: پیشگیری از وقوع جرائم در فضای سایبری در ابعاد اجتماعی و وضعی از مهمترین اولویت های کاری پلیس فتا به شمار می رود.

رییس پلیس فتای استان زنجان تصریح کرد: پلیس فتا با این رویکرد که پیشگیری بهتر از درمان است تلاش دارد تا با انواع آموزش ها برای والدین این شکاف را به حداقل برساند تا شاهد نظارت های لازم بر تربیت سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینستاگرامی از طریق دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری

کلاهبرداری اینستاگرامی از طریق دسترسی غیر مجاز به حساب کاربری