مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-29ورزشي

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی تخلف در صدور مجوز واردات موتورسیکلت


سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی از تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی تخلف در اعطای مجوزهای واردات موتورسیکلت و ساماندهی این موضوع خبر داد.

- سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی از تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی تخلف در اعطای مجوزهای واردات موتورسیکلت و ساماندهی این موضوع خبر داد.

محمدرضا مقصودلو در گفت وگو با ایسنا، درباره موضوع تخلف در صدور مجوز واردات موتورسیکلت به افرادی غیر از قهرمانان ورزشی این رشته، اظهار کرد: در این باره کارگروهی را تشکیل دادیم تا به بررسی این موضوع و هم چنین حل مشکل ترخیص موتورسیکلت ورزشکاران از گمرک بپردازد.

در این کارگروه مشخص خواهد شد که چه افرادی مستحق گرفتن مجوز برای واردات موتورسیکلت بوده اند و هم چنین قرار است از این پس صدور مجوز برای واردادت موتورسیکلت تنها با تایید این کارگروه و فقط به قهرمانان ورزشی این رشته اختصاص داده شود.

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، افزود: یکسری از قهرمانان ما با وجود شایستگی در گرفتن مجوز واردات موتورسیکلت، تمکن مالی لازم را ندارند اما سعی ما در کارگروه این است که به هر شکل ممکن موتورسیکلت های وارداتی در نهایت در اختیار ورزشکاران قرار گیرد و دست دیگر افراد از آن کوتاه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی تخلف در صدور مجوز واردات موتورسیکلت

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی تخلف در صدور مجوز واردات موتورسیکلت