مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 04:002021-01-29فرهنگي

«خورشید»؛ شانس اصلی در خاورمیانه و آفریقای شمالی برای شکار اسکار


از میان فیلم هایی که از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به اسکار معرفی شده اند 10 فیلم از شانس بیشتری برخوردارند و در این میان فیلم مجیدی را می توان به عنوان سرآمد آن ها حساب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، گرچه نماینده های امسال خاورمیانه و شمال آفریقا برای بخش بین المللی اسکار سر و صدای زیادی ایجاد نکرده اند، اما در میان 10 فیلم برتر این بخش عناوینی جای دارند که می توانند از مدعیان حضور در فهرست کوتاه اسکار بین المللی باشند.

از نگاه گزارشگر ورایتی، سرآمد این فیلم ها بچه های خورشید از مجید مجیدی کارگردان کهنه کار ایرانی است که سال 1997 با بچه های آسمان نامزدی اسکار خارجی زبان را کسب کرد.

این درام جذاب که درباره کودکان اسثتمار شده خیابان های شهری است با بازیگران کاریزماتیک غیرحرفه ای خود موفق به کسب یک جایزه بازیگری از جشنواره فیلم ونیز برای قهرمان جوان انعطاف پذیرش شد.

این فیلم را استرند فیلمز اکران خواهد کرد.

اسب سیاه احتمالی این رقابت می تواند کلیدهای شکسته اولین فیلم بلند جیمی کیروز از لبنان باشد.

این فیلم داستان گسترش یافته فیلم شبانه سیاه وی است که سال 2016 برنده جایزه دانشجویی آکادمی شده بود و درباره موسیقیدانی در شهری از سوریه است که تحت کنترل داعش است و می خواهد پیانوی خود را تعمیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خورشید»؛ شانس اصلی در خاورمیانه و آفریقای شمالی برای شکار اسکار

«خورشید»؛ شانس اصلی در خاورمیانه و آفریقای شمالی برای شکار اسکار