مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 17:052021-01-28سياسي

نقش برجسته تیپ فاطمیون در صیانت از اسلام


یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای افغانستانی مدافع حرم تیپ فاطمیون سپاه قدس، نه تنها فقط برای انقلاب اسلامی ایران، - ایسنا/اصفهان یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای افغانستانی مدافع حرم تیپ فاطمیون سپاه قدس، نه تنها فقط برای انقلاب اسلامی ایران، بلکه برای کلیت اسلام و صیانت از ارزش های آن نقش برجسته ای را ایفا کردند.

زهرا شیخی، عصر امروز (پنجشنبه_9بهمن ماه) در برنامه بهشتیان وطن که به منظور تکریم و تجلیل از خانواده شهدای افغانستانی مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مظلومیت و سادگی خانواده های عزیز شهدای مدافع حرم، بیانگر نهایت ایثار و از خودگذشتگی در راه ارزش های دینی و مذهبی است.

وی ادامه داد: نگاه به چنین جایگاه بالایی از فداکاری در راه اسلام، انسان را متأثر کرده و در فهم مقام پر افتخار شهدای مدافع حرم یاری می کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اندوه نهفته در دل خانواده های این عزیزان، حاکی از مظلومیت شهدای افغانستانی در عرصه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و اهل بیت (ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخی افزود: بدون تردید، این شهدا در مسیر ارزشمند سردار شهید سلیمانی قدم برداشتند و در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و برقراری امنیت جان فشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش برجسته تیپ فاطمیون در صیانت از اسلام

نقش برجسته تیپ فاطمیون در صیانت از اسلام