مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-28سياسي

یک مرزبان هرمزگانی به شهادت رسید/2مرزبان در بیمارستان بستری شدند


معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی هرمزگان از درگیری مرزبانان با قاچاقچیان در مرزهای آبی شهرستان قشم  و شهادت یک مرزبان در این درگیری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مرتضی اولاد علی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح حادثه به شهادت رسیدن یک مرزبانی هرمزگانی، اظهار داشت: بامداد امروز در درگیری مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با قاچاقچیان یکی از مرزبانان این شهرستان به نام استواریکم حسن واعظی تختی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم حین گشت زنی در مرزهای آبی این شهرستان با تعداد زیادی شناور حامل کالای ممنوعه و قاچاق که بصورت گروهی درحال حرکت به سمت نوار مرزی بوده برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: مرزبانان با مشاهده قاچاقچیان دستور توقف شناورها را دادند که ضمن بی توجهی و تمرد از قانون، یک فروند از شناورهای قاچاقچیان با نیت صدمه زدن به شناور سازمانی و جان پرسنل حمله ور شده که در اثر برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی، احدی از مرزبانان به نام استواریکم حسن واعظی تختی به دلیل برخورد شدید با شناور مجروح و این مرزبان شجاع به درجه رفیع شهادت نایل گردید و به خیل همرزمان شهیدش در مرزبانی استان هرمزگان پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مرزبان هرمزگانی به شهادت رسید/2مرزبان در بیمارستان بستری شدند

یک مرزبان هرمزگانی به شهادت رسید/2مرزبان در بیمارستان بستری شدند