مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-28سياسي

جمع آوری مدارس سنگی در استان اصفهان در صورت تخصیص اعتبار لازم


همانطور که مدارس خشت و گلی در استان جمع آوری شد، با تخصیص اعتبار لازم می توان همتی کرد که تا پایان دولت نیز مدرسه های سنگی در استان اصفهان نداشته باشیم.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: همانطور که مدارس خشت و گلی در استان جمع آوری شد، با تخصیص اعتبار لازم می توان همتی کرد که تا پایان دولت نیز مدرسه های سنگی در استان اصفهان نداشته باشیم.

عباس رضایی امروز (پنجشنبه_9 بهمن ماه) در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی دختران با نام چهارباغ شکرالله فرقدانی، اظهار کرد: اگر امروز در اصفهان مجموعه هایی مثل این واحد آموزشی را می بینید نتیجه همدلی و همزبانی در همه سطوح در استان است.

وی با بیان اینکه مجمع خیران مدرسه سازی داریم که به وجود تک تک آنها افتخار می کنیم، افزود: 647 خیریه داریم که هر کدام سرمایه های بزرگ و اصیل استان اصفهان هستند.

برخی از خیران می گویند چک سفید امضای ما در جیب شماست و از هیچ همراهی دریغ نکرده اند که جای قدردانی دارد و این بزرگترین نعمتی است که خداوند به اصفهان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار اصفهان از معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش خواست که به برخی نقاط شهر اصفهان سری بزنند و گفت: اصفهانی ها هیچ جدایی با نظام و دولت ندارند و به خاطر مهمان نوازی مشکلات را به زبان نمی آوریم، اما بازدیدی از محرومیت در نقاط مختلف اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری مدارس سنگی در استان اصفهان در صورت تخصیص اعتبار لازم

جمع آوری مدارس سنگی در استان اصفهان در صورت تخصیص اعتبار لازم