مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-28اجتماعي

هیچ مدرسه خشت و گلی در اصفهان وجود ندارد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از آرزوهای دیرینه حذف مدارس خشت و گلی بود که سال گذشته در استان محقق شد، - گفت: اکنون هیچ مدرسه خشت و گلی در استان نداریم، همچنین هیچ مدرسه ای در استان برای گرمایش از بخاری نفتی استفاده نمی کند و هرجا که زیرساخت های لازم فراهم بوده بخاری های نفتی حذف شده است.

سید مهدی میربد امروز (پنجشنبه_9 بهمن ماه) در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی دختران با نام چهارباغ شکرالله فرقدانی، اظهار کرد: طی دو سال گذشته حدود 210 پروژه آموزش و پرورش با هزار و 216 کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان و دانش آموزان شد.

وی با بیان اینکه محور اصلی کار تکمیل پروژه های نیمه تمامی است که تعهدات خیران تمام شده و سهم دولت باقی مانده بود، گفت: 80 درصد پروژه های تحویل داده شده با مشارکت خیران احداث شده است و خوشحالیم که فارغ از شرایط اقتصادی، خیران همواره به آموزش و پرورش توجه دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با یادآوری اینکه از آرزوهای دیرینه وزارت آموزش و پرورش حذف مدارس خشت و گلی بود، تصریح کرد: این مهم سال گذشته در استان اصفهان محقق شد و اکنون هیچ مدرسه خشت و گلی در استان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مدرسه خشت و گلی در اصفهان وجود ندارد

هیچ مدرسه خشت و گلی در اصفهان وجود ندارد