مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-28اجتماعي

ایام کرونا باعث شد خانواده ها فداکاری های معلمان را درک کنند


بهترین زمان برای فهم دقیق از توانمندی و نقشه های یک معلم ایجادشد و بهترین فرصت است تا معلمین توانمندی های خود را ارتقا دهند, هیچگاه این امکان برای خانواده ها فراهم نشده بود تا فعالیت های فداکارانه معلمین در کلاس درس را درک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در دیدار با معلمین استان اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: یکی از جذاب ترین و دلنشین ترین جلسات برای من جلسه با گفت: کرونا روی همه شئونات زندگی ما و همچنین در آموزش ما تاثیر گذاشت؛ ما به عنوان جامعه فرهنگی موظفیم از این زاویه به این پدیده بیندیشیم؛فرصت های بسیاری برای نشان دادن حرفه معلمی فراهم شده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بهترین زمان برای فهم دقیق از توانمندی و نقشه های یک معلم ایجادشد و بهترین فرصت است تا معلمین توانمندی های خود را ارتقا دهند, هیچگاه این امکان برای خانواده ها فراهم نشده بود تا فعالیت های فداکارانه معلمین در کلاس درس را درک کنند.

وی افزود: این میدان ، میدان بزرگ و خطیری است  و امکان گسترش وسیع برای خلاقیت و نقش آفرینی معلم به وجود آمده است و  اکنون معلم کانون مدرسه و همچون عمود خیمه است؛ طلایی ترین فرصت فراهم شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام کرونا باعث شد خانواده ها فداکاری های معلمان را درک کنند

ایام کرونا باعث شد خانواده ها فداکاری های معلمان را درک کنند