مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-28اجتماعي

جریمه صاحبان مشاغل برای استخدام مشمولان غایب


سردار مهری درباره محرومیت های مشمولان غایب، توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار مهری رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره محرومیت های مشمولان غایب، اظهار کرد: مشمولان خدمات سربازی، در موعد مقرر که به سن سربازی برسند، در کشور ما یعنی وارد سن 19 سالگی شوند، باید وضعیت خدمتشان را تعیین تکلیف کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشمولان در حال ادامه تحصیل هستند که معافیت تحصیلی میگیرند، گفت: کسانی که به هر دلیلی به خدمت سربازی نیایند و غیبت غیر موجه داشته باشد و در دوره مقرر اعلام نکنند، در دوران سربازی اضافه خدمت می گیرند.

سردار مهری افزود: مشمولانی که از یک روز تا سه ماه غیبت داشته باشند 3 ماه اضافه خدمت، مشمولانی که بیش از 3 ماه غیبت داشته باشند 180 روز غیبت (غیبت پشت دفترچه) برای آن ها لحاظ می شود.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد:، اما اگر در دوران خدمت خوب رفتار کنند، فرمانده از آن ها راضی باشد و مشکل انضباطی نداشته باشند دو سوم و یا همه مدت غیبت بخشیده می شود.

وی گفت: طبق مصوباتی که مجلس داشته است، افرادی که غیبت سربازی دارند، محرومیت هایی که در تسهیلات بانکی، شرکت در انجمن ها و انتخابات برای آن ها درنظر گرفته شده است، هنگام خروج از کشور هم محدودیت دارند و استخدام غایبان خدمت در دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه صاحبان مشاغل برای استخدام مشمولان غایب

جریمه صاحبان مشاغل برای استخدام مشمولان غایب