مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-28اقتصادي

آغاز عملیات احداث کنارگذر غربی شهر شیرین سو


شهردار شهر شیرین سو شهرستان کبودراهنگ از آغاز فاز نخست عملیات احداث کنارگذر خلیج فارس شهر شیرین سو خبر داد.

- سیدمصطفی موسوی در جلسه عمرانی شهر شیرین سو، با بیان اینکه براساس طرح جامع شهر شیرین سو و با توجه به اقدامات کارشناسی فاز نخست کنارگذر غربی شیرین سو آغاز شده است، گفت: وجود راه ها و کنارگذرها به عنوان شریان های اصلی هر شهر از ضروریات توسعه شهری به شمار می رود.

وی با اشاره به تأثیر کنارگذر بر اقتصاد و درآمد شهروندان بیان کرد: با احداث و تکمیل این کنارگذر علاوه بر ایجاد ارزش افزوده اراضی پیرامون آن می توان با احداث کسب و کارهای خرد ضمن ایجاد اشتغال موجب رونق اقتصادی خانوارها نیز شد.

شهردار شیرین سو ضمن تأکید بر ضرورت توسعه شهر و اجرای طرح جامع و تفصیلی شیرین سو افزود: وجود راه ها و کنارگذرها به عنوان شریان های اصلی هر شهر از ضروریات توسعه شهری و اقدامات اساسی است که در طرح بالادستی این شریان ها پیش بینی شده و براساس آن پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: اجرای کامل این کنارگذر موجب دسترسی آسان شهروندان به خدمات شهری، کاهش تردد ماشین آلات سنگین در داخل شهر و جلوگیری از حاشیه نشینی خواهد شد.

موسوی در ادامه در تشریح مراحل تکمیل کنار گذر خلیج فارس اظهار کرد: فاز نخست این کنارگذر که شامل تسطیح، زیرسازی و جدولگذاری بخشی از مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث کنارگذر غربی شهر شیرین سو

آغاز عملیات احداث کنارگذر غربی شهر شیرین سو