مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-28سياسي

ائتلاف تمام قدرت های دنیا علیه ایران بجایی نرسیده است


تمام قدرت های دنیا علیه ایران ائتلاف کردند اما هنوز بجایی نرسیدند چون دشمن فهمیده که ایران، پاکستان و عراق، - ایسنا/لرستان جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: تمام قدرت های دنیا علیه ایران ائتلاف کردند اما هنوز بجایی نرسیدند چون دشمن فهمیده که ایران، پاکستان و عراق، افغانستان و سوریه نیست.

سردار حبیب الله توکلی هشتم بهمن ماه در آیین تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا اظهار کرد: رزمایش موشکی اخیر با برد 1800 کیلومتر یک پیام برای دشمن داشت که ایران، پاکستان، افغانستان، سوریه، عراق و .

نیست که با ترفندهای دشمنان ملتش تسلیم شوند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند، ادامه داد: تکریم این خانواده ها ضرورتی انکارناپذیر است چرا که آنان فرزندان و عزیزانشان را تقدیم انقلاب و نظام کردند.

توکلی با اشاره به اینکه تمام قدرت های دنیا علیه ایران ائتلاف کردند اما هنوز بجایی نرسیدند، تصریح کرد: وقتی می گوییم قدرت دفاعی داریم و مقابل استکبار می ایستیم این مرهون تلاش جوانان این مرز و بوم و تجربه هایی بوده که در دفاع مقدس کسب شده است.

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: برای ادامه مسیر به مدیر، کارمند، نماینده، وزیر و رییس جمهور انقلابی و نیروهای جهادی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف تمام قدرت های دنیا علیه ایران بجایی نرسیده است

ائتلاف تمام قدرت های دنیا علیه ایران بجایی نرسیده است