مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:352021-01-27حوادث

دستگیری 3 متهم پرونده دستبرد به خودروهای سواری در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 3 جوان معتاد که متهم پرونده سرقت های سریالی وسایل داخل خودروهای سواری می شدند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی وسایل و قطعات خودرو در محدوده هسته مرکزی مشهد دستورات لازم به فرماندهی انتظامی ثامن برای بررسی موضوع و دستگیری عاملان سرقت ها صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم تجسس کلانتری 42 شهید نواب صفوی مشهد در این ماموریت ضربتی با بررسی سرنخ های موجود یکی از عاملان سرقت ها را چهره زنی و پس از کنترل و مراقبت های پوششی، او را درحالی که قصد سرقت از صندوق عقب یک خودروی سواری پژو 405 داشت دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که جوانی 18 ساله است در تحقیقات اولیه با معرفی همدستان خود و اعتراف این که بعضی روزها  2 الی 3 سرقت وسایل داخل خودروهای سواری انجام می داده  نشانی پاتوقی که درآن با همدستان خود مواد مخدر مصرف می کنند را در اختیار پلیس گذاشت.

صارمی ساداتی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری شهید نواب صفوی مشهد با هماهنگی مقام قضایی محل مذکور را بازرسی و 2 متهم دیگر پرونده را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر کردند و تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 متهم پرونده دستبرد به خودروهای سواری در مشهد

دستگیری 3 متهم پرونده دستبرد به خودروهای سواری در مشهد