مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:202021-01-27حوادث

آتش‎ نشانان کاشانی مانع از انفجار 30 هزار لیتر بنزین در اتوبان قم شدند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ماموران این سازمان پس از 10 ساعت تلاش، مانع از انفجار خودروی حامل 30 هزار لیتر بنزین در اتوبان قم به کاشان شدند.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ماموران این سازمان پس از 10 ساعت تلاش، مانع از انفجار خودروی حامل 30 هزار لیتر بنزین در اتوبان قم به کاشان شدند.

محمدعلی پیراسته شامگاه چهارشنبه (8 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان در تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی کاشان در ساعت 5:35 صبح تصادف یک کامیون و یک دستگاه تریلر حامل بنزین سوپر در اتوبان کاشان-قم، حوالی عوارضی را گزارش کردند.

وی افزود: بعد از اعلام این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی تیم عملیاتی ایستگاه شماره 5 سازمان که نزدیک ترین ایستگاه به محل وقوع حادثه بود، همراه با خودروهای پشتیبانی به محل تصادف اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد که پس از برخورد کامیون با تانکر حامل 30 هزار لیتر بنزین سوپر، آسیب جدی به مخزن باعث نشت بنزین در اتوبان و حاشیه آن شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت حادثه و امکان انفجار و آتش سوزی، آتش نشانان با سرعت عملیات پیشگیری و احتیاط حریق و ایمن سازی را در پیش گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش‎ نشانان کاشانی مانع از انفجار 30 هزار لیتر بنزین در اتوبان قم شدند

آتش‎ نشانان کاشانی مانع از انفجار 30 هزار لیتر بنزین در اتوبان قم شدند