مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-27سياسي

ظرفیت های البرز قبل از تدوین لایحه بودجه به گوش مسئولان برسد


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: ظرفیت های البرز را باید قبل از تدوین لایحه بودجه به گوش مسئولان سازمان برنامه و بودجه رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هیئت رییسه دانشگاه دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: قدمت و سابقه این دانشگاه بر هیچکس پوشیده نیست و می توان گفت دانشگاه خوارزمی تنها دانشگاه جامع در استان البرز و دانشگاه مادر است، بنابراین باید دید ویژه ای به آن وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: مسئولان استانی تعلق خاطر چندانی به دانشگاه خوارزمی ندارند و این حس باید در مسئولین استانی ایجاد شود، همچنین نمایندگان استان هم باید از این مرکز آموزش عالی حمایت کنند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم در جلسات مجمع نمایندگان استان که با حضور استاندار و مسئولان استانی برگزار می شود رییس دانشگاه یا هیئت رییسه حضور یابند تا درصدد رفع مشکلات برآییم.

وی با انتقاد از مدیریت شهری در تصرف اراضی مجموعه های دانشگاهی و مراکز ملی تحقیقاتی استان البرز خاطرنشان کرد: سوال این است که آیا دانشگاه خوارزمی، پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و … برنامه توسعه برای آینده ندارند؟ هر پروژه ای که قصد کلنگ زنی آن را دارند، دست به دامن مراکز می شوند اما از مسیل شدن خدمات به شدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های البرز قبل از تدوین لایحه بودجه به گوش مسئولان برسد

ظرفیت های البرز قبل از تدوین لایحه بودجه به گوش مسئولان برسد