مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-27اقتصادي

واگذاری 4 میلیون واحد مسکن مهر/ پروژه هشتگرد تا پایان سال تکمیل می شود


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: این دولت با وجود تمامی مشکلات و گرفتاری های ایجاد شده توانست 4 میلیون واحد مسکن مهر را تکمیل کرده و به مالکان آن تحویل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغری مهرآبادی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: روند احداث مسکن مهر در این شهر با پیشرفت مناسبی روبه رو است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان شاهد بسته شدن پرونده این پروژه و تحویل تمامی واحدها به صاحبان آن هستیم.

وی بیان کرد: از 35 هزار واحد مسکونی که دولت باید در مسکن مهر هشتگرد می ساخت تنها 970 واحد بقای مانده است که آنها نیز در مراحل نازک کاری و نهایی هستند و تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به تلاش دولت برای خانه دار کردن مردم تصریح کرد: این دولت با وجود تمامی مشکلات و گرفتاری های ایجادشده توانست 4 میلیون واحد مسکن مهر را تکمیل کرده و به مالکان آن تحویل دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در پروژه های مسکن مهر موجب بی میلی به اسکان در آنها شده، نبود امکانات زیربنایی و رفاهی است.

اصغری مهرآبادی با اشاره به لزوم فراهم کردن فضای آموزشی و بهداشتی در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد متذکر شد: خدماتی مانند آب، برق، گاز و … که امکانات ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 4 میلیون واحد مسکن مهر/ پروژه هشتگرد تا پایان سال تکمیل می شود

واگذاری 4 میلیون واحد مسکن مهر/ پروژه هشتگرد تا پایان سال تکمیل می شود