مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-27سياسي

85 هزار گیلانی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستایی هستند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان، با بیان اینکه 85 هزار گیلانی 18 تا 50 سال تحت پوشش این بیمه هستند، اظهار کرد: تاکنون 3000 نفر بازنشسته، - ایسنا/گیلان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان، با بیان اینکه 85 هزار گیلانی 18 تا 50 سال تحت پوشش این بیمه هستند، اظهار کرد: تاکنون 3000 نفر بازنشسته، از کار افتاده و فوت شده اند و خانواده های آنان از بیمه استفاده می کنند.

هانی قلی پور در نشست مشاوران امور بانوان فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به اصل 29 قانون اساسی مبنی بر تامین بیمه اجتماعی، اظهار کرد: به دنبال تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بیمه افراد 18 تا 50 سال ساکن در روستاها و مناطق عشایری و شهرهای دارای جمعیت زیر 20 هزار نفر آغاز شد.

وی شش میلیون نفر در کشور را مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان دانست و متذکر شد: حداکثر سن برای بیمه شدن 50 سال می باشد و 65 سالگی سن بازنشستگی است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان، با اشاره به وجود 50 شهر زیر 20 هزار نفر جمعیت در گیلان، افزود: با کمک دولت کشاورزان، روستاییان و عشایر در صورت بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت حقوق دریافت خواهند کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 هزار گیلانی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستایی هستند

85 هزار گیلانی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستایی هستند