مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-27سياسي

نتایج انتخابات شورای ناظر بر نشریات وزارت بهداشت اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد؛ در این انتخابات دو نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی البدل دانشجویی مشخص شدند که برای یک سال به عنوان شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت فعالیت خواهند کرد.

- در انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت دو نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر عضو علی البدل مشخص شدند که برای یک سال به عنوان شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت فعالیت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد؛ در این انتخابات دو نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی البدل دانشجویی مشخص شدند که برای یک سال به عنوان شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت فعالیت خواهند کرد.

بنا بر نتیجه این انتخابات، محمد فامیلیان از دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با 58 رای، فاطمه صحرانشین از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، با 56 رای، دو نفر عضو اصلی این شورا انتخاب شدند؛ عضو علی البدل این شورا نیز امین گودرزی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با 42 رای است.

این انتخابات به صورت الکترونیکی از صبح امروز، ساعت 9 برگزار شد و تا ساعت 15 به طول انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات شورای ناظر بر نشریات وزارت بهداشت اعلام شد

نتایج انتخابات شورای ناظر بر نشریات وزارت بهداشت اعلام شد