مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-27سياسي

ظرفیت های البرز را باید قبل از لایحه بودجه به گوش مسئولان رساند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: ظرفیت های البرز را باید قبل از لایحه بودجه به گوش مسئولان برنامه و بودجه رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عباسی نماینده مردم شریف کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در بازدید از دانشگاه خوارزمی در جلسه هیئت رییسه دانشگاه حضور پیدا کرد و با مسئولین دانشگاه به گفتگو پرداخت.

وی با بیان اینکه قدمت و سابقه دانشگاه خوارزمی بر هیچکس پوشیده نیست و می توان گفت دانشگاه خوارزمی تنها دانشگاه جامع در استان البرز و دانشگاه مادر می باشد، تصریح کرد: متأسفانه مسئولین استانی تعلق خاطر چندانی به این دانشگاه ندارند و این حس باید در مسئولین استانی ایجاد شود همچنین نمایندگان استان هم باید از این مرکز آموزش عالی حمایت کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز پیشنهاد داد در جلساتی که مجمع نمایندگان استان با حضور استاندار و مسئولین استانی برگزار می شود رییس دانشگاه یا هیئت رییسه حضور یابند تا درصدد رفع مشکلات برآییم.

عباسی با انتقاد از مدیریت شهری در تصرف اراضی مجموعه های دانشگاهی و مراکز ملی تحقیقاتی استان اظهار داشت: سوال این است؛ آیا دانشگاه خوارزمی، پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و … برنامه توسعه برای آینده ندارند؟ هر پروژه ای که قصد کلنگ زنی آن را دارند، دست به دامن مراکز می شوند ولی از مسیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های البرز را باید قبل از لایحه بودجه به گوش مسئولان رساند

ظرفیت های البرز را باید قبل از لایحه بودجه به گوش مسئولان رساند