مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-27سياسي

تولید و پخش 25 عنوان برنامه در دهه فجر امسال


مدیر رادیو معارف از تولید و پخش 25 برنامه در قالب 213 قسمت، از رادیو معارف در دهه فجر با رویکرد تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمد نظر قرار گرفته است که ماحصل آن تولید و پخش 25 عنوان برنامه در 213 قسمت در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

مدیر رادیو سراسری معارف با اشاره به اینکه در برنامه های تولید شده سعی بر آن بوده که در قالب ها و ساختارهای مختلف به سلایق متنوع مخاطبان پاسخ داده شود، افزود: ویژه برنامه های دهه فجر شامل برنامه عطر بهاران هر روز به صورت زنده از ساعت 9:30 تا 11 با بخش های مختلف به سمع علاقمندان خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه برنامه عطر بهاران با بهره گیری از افراد خبره مثل سید احمد خاتمی، مسعودی خمینی و اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین لک زایی تولید شده است، ادامه داد: مسئولین طراز اول لشکری و کشوری نیز دستاورهای انقلاب در زمینه های گوناگون را تشریح خواهند کرد.

کاویانی در ادامه با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه های تولید شده ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی افلاکیان است، گفت: معرفی شخصیت های طراز اول انقلاب اسلامی از جمله آیت الله خزعلی، آیت الله گلپایگانی، آیت الله شهید ربانی شیرازی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و پخش 25 عنوان برنامه در دهه فجر امسال

تولید و پخش 25 عنوان برنامه در دهه فجر امسال