مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-27سياسي

ارتقای زیرساخت ارتباطی 100 روستا در همدان/ کار در 15 روستا انجام شده است


مدیرکل ارتباطات و فناوری همدان از ارتقای 108 سایت همراه اول در همدان خبر داد و گفت: ارتقای زیرساخت 100 روستا در برنامه است که 15 روستا انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجتبی ساکی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به افزایش پرت های تلفن ثابت در استان اظهار کرد: در حوزه اینترنت موبایل در روستاهایی که 2G بود و فقط امکان مکالمه صوتی وجود داشت، 30 سایت ارتقا یافت.

وی با اشاره به اینکه آخرین ارتقای سایت در روستای گنبد، سیمین، ابرو، حیران، نگارخاتون، جهان آباد و ینگیجه بود گفت: در گنجینه، ارزانفود، نصیرآباد، تفریجان، فیض آباد،اصله، صادق لو و بارابند سایت جدید راه اندازی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری همدان با اشاره به اینکه در صورت برخورداری از تجهیزات، تا پایان سال کار را در روستای قلعه جوق، هیزج و ایوک انجام می دهیم که فعلا در حال حاضر مشکل تجهیزات داریم عنوان کرد: تجهیزات موبایل و همراه اول استان هوآوی است که از چین می آید و نسبت به تجهیزات اروپایی شرایط بهتری دارد.

وی با اشاره به اینک در صورت دریافت تجهیزات 50 سایت در استان اولویت دارد که اگر آنها را انجام دهیم روستاهای بالای 50 خانوار تقریبا زیرساخت لازم را خواهند داشت گفت: روستای ایوک سایت دارد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای زیرساخت ارتباطی 100 روستا در همدان/ کار در 15 روستا انجام شده است

ارتقای زیرساخت ارتباطی 100 روستا در همدان/ کار در 15 روستا انجام شده است