مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-27اقتصادي

با اظهارنظرهای غیرکارشناسی، روابط ایران و چین را متاثر نکنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجیدرضا حریری رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین ضمن قدردانی از فعالیت های سفارت ایران در چین به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا، - وبینار همکاری های تجاری ایران و چین در سال 2020 و چشم انداز روابط اقتصادی دو کشور در سال 2021 از سوی اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجیدرضا حریری رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین ضمن قدردانی از فعالیت های سفارت ایران در چین به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: آقای کشاورززاده با این نگاه در سفارت مشغول به فعالیت شدند که فعالیت‎ های سفارت تنها محدود به پشت میز نباشد و ظرفیت هایی که ایشان در این سفارت خانه به کار گرفتند در مقایسه با قبل بسیار فرق می کرد.

اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا نتوانستیم از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

او پنجاهمین سالروز روابط ایران و چین و بیستمین سال تاسیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین را به عنوان دو رویداد مهم در سال 2021 عنوان کرد.

حریری گفت: متاسفانه وقتی با فعالان اقتصادی پای صحبت می نشینیم، بروکراسی داخلی و نگاهی که در میان مسئولان دولتی برای توسعه روابط با چین وجود دارد، در صدر انتقاد ها قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اظهارنظرهای غیرکارشناسی، روابط ایران و چین را متاثر نکنیم

با اظهارنظرهای غیرکارشناسی، روابط ایران و چین را متاثر نکنیم