مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-27سياسي

برنامه های دهه فجر باید رویکرد نشاط و امید بخشی داشته باشد


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمنان انقلاب تمرکز خود را برای ناامیدی و از بین بردن انگیزه های مردم و خصوصا جوانان گذاشته اند و از هیچ فرصت و روشی دریغ نمی کنند لذا برنامه های دهه فجر امسال باید رویکرد نشاط و امید بخشی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد رضا عسگری ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان شهرستانی سپاه، معاونین و اقشار تخصصی بسیج اظهار کرد: یکی از ویژگی های برتر حضرت ام البنین(س) به عنوان یکی از مدافعان واقعی حریم اهل بیت(ع) بصیرت و ولایتمداری است که بعد از حماسه عاشورا مظلومیت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان را به گوش جهانیان رساند.

وی افزود: نامگذاری روز وفات حضرت ام البنین(س) که بانوی ادب و کرامت هستند به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا درس های بسیار زیادی برای جامعه دارد و اهمیت مقام والای همسران و مادران شهدا را می رساند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز باید بیش از هر زمانی قدردان خانواده معظم شهدا و خصوصا مادران و همسران شهدا باشیم چراکه این عزیزان رهروان واقعی و نمود عینی شهدا هستند و امروز مادران و همسران شهدا بهترین الگوی عملیاتی و کارآمد برای بانوان و دختران هستند که باید به این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر باید رویکرد نشاط و امید بخشی داشته باشد

برنامه های دهه فجر باید رویکرد نشاط و امید بخشی داشته باشد