مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-27فرهنگي

نمایش های جدید خیابانی در راه است


نخستین جلسه پیچینگ و سفارش 34 طرح منتخب فراخوان تولیدات بیرونی (نمایش های خیابانی) تالار هنر با موضوع کرونا، دهه فجر و روز درختکاری، برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان نخستین جلسه پیچینگ و سفارش 34 طرح منتخب فراخوان تولیدات بیرونی (نمایش های خیابانی) تالار هنر با موضوع کرونا، دهه فجر و روز درختکاری، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای شورای تخصصی تالار هنر، رییس اداره هنری، تعدادی از مدیران مراکز تخصصی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مسئولان نهادهای مرتبط در تالار هنر برگزار شد، هنرمندان و صاحبان این طرح ها به ارائه آثار خود پرداختند تا حاضران پس از درجه بندی، نسبت به به خرید آن ها به منظور اجرا در سطح شهر اقدام کنند.

سعید امامی، مدیر دفتر تخصصی هنرهای نمایشی و تالار هنر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، در حاشیه این جلسه با بیان اینکه فراخوان تولیدات بیرونی تالار هنر حدود سه ماه پیش منتشر شد، اظهار کرد: برای نخستین بار تالار هنر اصفهان براساس اقتضائات شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا در این سطح و با این گستردگی وارد حوزه تولید تئاترهای بیرونی شد.

وی افزود: معمولا نمایش هایی که خارج از صحنه متعارف تئاتر اجرا می شود، تأثیرگذاری بیشتری در شهر دارد چون در میان مخاطبان عام اجرا می شود، در صورتی که تئاترها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش های جدید خیابانی در راه است

نمایش های جدید خیابانی در راه است