مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-27سياسي

حاج قاسم یک سال پیش از شهادت حسین بادپا برایش چه نوشت؟


شهید حسین بادپا از رزمندگان دفاع مقدس و از لشکریان 41 ثارالله(س) بود که حاج قاسم مثل خیلی دیگر از بچه های لشکر، علاقه عجیبی به او داشت و یک سال پیش از شهادت حسین، - برای حسین بادپا (1) از همرزمان قدیمی اش در لشکر 41 ثارالله سلام الله علیه اینگونه نوشته است: من هر شب دعایت می کنم و تو دعایم کن اگر رفتی مرا یادت نرود قول دادی ، سلام مرا به یونس، حسین، حاج احمد، میرحسینی، همه و همه را سلام برسان.

بگو: معرفت هم حدی دارد به آنها بگو : غریبم با روح و جان خسته/غروبه وقت پرواز با بال شکسته کبوترها رفته اند من در دام صیاد / خدایا کی شود از دام خود گردم آزاد دوستت دارم برادرت قاسم سلیمانی 1392/12/12 1.

شهید حسین بادپا به تاریخ 15 اردیبهشت سال 1348 و در خانواده ای مذهبی اهل شهر رفسنجان از توابع استان کرمان به دنیا آمد، تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در شهر محل تولدش سپری کرد اما تقارن سنین نوجوانی او با دوران دفاع مقدس باعث شده بود تمام فکر و خیال حسین مشغول اعزام به جبهه باشد.

اشتیاق حاج حسین به حضور در جبهه ها بالاخره نتیجه داد و او به محض ورود به 15 سالگی عازم جبهه های نبرد با نیروهای بعثی شد، حسین بادپا از آن به بعد مدت 4 سال تمام را در جبهه ها گذراند و در این مدت به عنوان مسئول محور شناسایی و در مقاطعی هم در مقام فرمانده گروهان یا معاون گردان انجام وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم یک سال پیش از شهادت حسین بادپا برایش چه نوشت؟

حاج قاسم یک سال پیش از شهادت حسین بادپا برایش چه نوشت؟