مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-27فرهنگي

رقابت هنرمندان چند کشور دنیا در دهمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران


دهمین دوره سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران یکم تا 22 اسفندماه با حضور هنرمندانی از ایران، ترکیه، یونان و ایتالیا در محل «گذر فرهنگی تاراز» برگزار می شود.

- دهمین دوره سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران یکم تا 22 اسفندماه با حضور هنرمندانی از ایران، ترکیه، یونان و ایتالیا در محل گذر فرهنگی تاراز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، پس از برگزاری جلسه داوری نهایی بخش اصلی دهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران که بر اساس ماکت های ارسالی هنرمندان ایرانی و بخش بین الملل و دانشجوی برگزار شد 21 هنرمند حاضر در این رویداد هنری مشخص شدند.

آثار دهمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران با داوری عباس اکبری، نرگس حریریان، شهریار رضایی، روح الله شمسی زاده و داوری آنلاین یوشین اوگاتا (Yushin Ogata) از کشور ژاپن با مدیریت هنری و اجرایی مجید حقیقی انتخاب شدند.

در بیانیه هیأت انتخاب این رویداد هنری آمده است: هیأت انتخاب دهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با استناد به انتخاب 16 ماکت در مرحله اول از هنرمندان ایرانی؛ نسبت به انتخاب 10 اثر برای اجرای اصلی بر اساس ماکت های رسیده اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت هنرمندان چند کشور دنیا در دهمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران

رقابت هنرمندان چند کشور دنیا در دهمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران