مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-27سياسي

دبیر ستاد انتخابات کشور: نام نویسی انتخابات 1400 موبایلی است


مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: ثب نام اولیه انتخابات 1400 از طریق اپلیکیشن انجام می شود و داوطلب برای نهایی شدن ثبت نام باید در وزارت کشور، فرمانداری ها و بخشداری ها حضور یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، چهارمین نشست ستاد هماهنگی انتخابات 1400 با حضور جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور، حسین ذوالفقاری رییس ستاد امنیت انتخابات و سید اسماعیل موسوی مدیرکل انتخابات وزارت کشور و سایر اعضا در محل وزارت کشور با دستورکار نحوه انجام فرایندهای انتخابات الکترونیک از مرحله ثبت نام تا شمارش آراء و مسائل مالی و امنیتی انتخابات برگزار شد.

در این نشست موسوی مدیرکل انتخابات وزارت کشور افزود: با توجه به در پیش بودن بیماری کرونا در کشور، پیش فرض ستاد انتخابات کشور بر برگزاری انتخابات 1400 در شرایط کرونایی است و برای همین در نشست امروز چگونگی برگزاری انتخابات از مسائل سیاسی، امنیتی و مالی مورد بحث و بررسی مفصل قرار گرفت.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که ستاد انتخابات وزارت کشور انجام داده؛ مطالعه کشورهایی است که در شرایط کرونایی، انتخابات ملی و محلی برگزار کرده اند.

طبق مطالعات و تحقیقات انجام گرفته طی بازه یک ساله اخیر 19 کشور در دنیا در شرایط کرونا انتخابات برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد انتخابات کشور: نام نویسی انتخابات 1400 موبایلی است

دبیر ستاد انتخابات کشور: نام نویسی انتخابات 1400 موبایلی است