مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-27سياسي

دودوزه بازی یکی از سران فتنه به خاطر ترس از خشم مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایلنا نوشت: محمد صدوقی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیروز سید محمد خاتمی به من گفتند: کاندیدای ریاست جمهوری نمی شوم؛ - خواهرزاده یکی از سران فتنه می گوید که او نامزد انتخابات نمی شود (!) به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایلنا نوشت: محمد صدوقی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیروز سید محمد خاتمی به من گفتند: کاندیدای ریاست جمهوری نمی شوم؛ چرا که سرمایه ام اعتماد مردم است و وقتی چنین چیزی ممکن نیست، نباید با امید و اعتماد مردم بازی کرد.

او مثل همیشه دوست دارد فضایی به وجود بیاید که مردم بتوانند انتخاب واقعی و پرشور که نمایندگان همه تفکرات در آن باشند و جمهوریت جلوه پررنگ داشته باشد برگزار شود.

امکان حضور حداکثری مردم که همیشه خواست رهبری بوده است در انتخابات 1400 می تواند میدان را از تندرو ها باز ستاند.

اظهارات خواهرزاده خاتمی در حالی است که وی حتی شهامت و صداقت نداشته به خاطر خیانت های مرتکب شده در انتخابات سال 88، از مردم و نظام به خاطر دروغ تقلب و تحمیل خسارت های عدیده عذرخواهی کند.

خاتمی همچنین حاضر نیست از مردم به خاطر خلاف وعده ها خسارت هایی که دولت مورد حمایت او به مردم وارد کرد، عذر بخواهد، ضمن اینکه چندبار گفته این بار اگر دعوت کنم به کسی رای بدهید، مردم گوش نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دودوزه بازی یکی از سران فتنه به خاطر ترس از خشم مردم

دودوزه بازی یکی از سران فتنه به خاطر ترس از خشم مردم