مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-27ورزشي

پیروزی آنتورپ با بیرانوند و تمجید رسانه های بلژیک از علیرضا


تیم فوتبال آنتورپ در شبی که علیرضا بیرانوند دروازه این تیم را بسته نگه داشت، به یک پیروزی ارزشمند رسید و به رده دوم جدول صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال آنتورپ در هفته بیست و چهارم ژوپیرلیگ بلژیک شب گذشته تیم آنتورپ با دروازه بانی علیرضا بیرانوند به مصاف تیم یوپن رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

این سومین برد آنتورپ از چهار دیدار گذشته با فرانک ورکوترن سرمربی جدید این تیم است.

علیرضا بیرانوند همانند دیدارهای گذشته آنتورپ درون دروازه این تیم قرار داشت و با چند واکنش خوب، مانع گل خوردن آنتورپی ها شد.

این تیم بلژیکی با کسب سه امتیاز این مسابقه، 40 امتیازی شد و با یک امتیاز و بازی بیشتر نسبت به تیم خنک، به رده دوم جدول صعود کرد.

آنتورپ برای حفظ این جایگاه باید منتظر لغزش خنک در بازی با زولته وارخم باشد.

آنتورپ در بازی گذشته خود مقابل اوستنده شکست خورده بود و همین مسئله انتقاداتی را نسبت به عملکرد تیم بیرانوند و سرمربی آن وارد کرده بود.

با این حال بعد از برد شب گذشته، رسانه های بلژیک از آنتورپ و این برد و همچنین بسته ماندن دروازه این تیم با حضور بیرانوند تمجید کردند.

سایت GVA بلژیک در بخشی از گزارش خود از این بازی، از علیرضا بیرانوند به عنوان یک دروازه بان قوی یاد کرد و نوشت: سن خوزه مربی یوپن در نیمه دوم مجبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی آنتورپ با بیرانوند و تمجید رسانه های بلژیک از علیرضا

پیروزی آنتورپ با بیرانوند و تمجید رسانه های بلژیک از علیرضا