مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:202021-01-27سياسي

برگزاری برنامه های فرهنگی برای 3500 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزاری برنامه های فرهنگی و بصیرتی در فضای مجازی برای سه هزار و 500 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزاری برنامه های فرهنگی و بصیرتی در فضای مجازی برای سه هزار و 500 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

مجید الهی راد با اشاره به فعالیت های فرهنگی این نهاد در بزرگداشت دهه فجر افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه های دهه فجر در بخش فرهنگی بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، وی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای تقویت اعتماد عمومی و تبیین درست دستاوردهای نظام در قالب برنامه های مردمی دانست و یادآور شد: در همین راستا در قالب طرح یاس 40 نفر از دختران بین 30تا 40 سال با محوریت فعالیت های خیرخواهانه و داوطلبانه از آموزش های هلال احمر بهره مندمی شوند.

وی همچنین به اجرای طرح دوباره زندگی در این ایام بابرکت اشاره و اظهار کرد: این طرح باهدف پیشگیری از طلاق و متارکه خانواده های در آستانه جدایی و آشتی و سازش بین زوجین اجرا می شود و هدف آن جلوگیری از متارکه خانواده های در آستانه جدایی است که این طرح یکی از برنامه های ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های فرهنگی برای 3500 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

برگزاری برنامه های فرهنگی برای 3500 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی