مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 02:402021-01-26اقتصادي

تحریم های آمریکایی، سکانس حذف اپلیکیشن ها از فروشگاه های آنلاین


پس از آمدن ترامپ، تحریم های امریکایی علیه ایران تشدید شد و شرکت های فناوری نیز در سال های اخیر از این موضوع متاثر شدند که حذف برنامه های ایرانی از اپ استور و گوگل پلی از جمله این موارد بود.

- پس از آمدن ترامپ، تحریم های امریکایی علیه ایران تشدید شد و شرکت های فناوری نیز در سال های اخیر از این موضوع متاثر شدند که حذف برنامه های ایرانی از اپ استور و گوگل پلی از جمله این موارد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسعه دهندگان اپلیکیشن های ایرانی از آمار 480 اپلیکیشن در سال 1392، به بیش از 250 هزار اپلیکیشن رسیدند؛ اپلیکیشن هایی که بیش تر آن ها توسط بیش از 1500 تیم استارت آپی طراحی و تولید شدند و البته در مسیر توسعه، باید موانعی از جمله مقابله با تحریم های آمریکا که تاکنون بارها منجر به حذف این اپلیکیشن ها از مارکت های خارجی شده را هم پشت سر بگذارند.

مدت کوتاهی پس از حضور ترامپ، او از برجام خارج شد و شروع به دادن دستور اعمال تحریم های بیشتری علیه ایران کرد.

شرکت های مختلفی در طول سه سال اخیر دسترسی کاربران ایرانی را به پلتفرم های خود قطع کردند اما تلاش اپل رنگ و بوی دیگری داشت.

اپل در قدم اول، به تبعیت از تحریم ها، برنامه های ایرانی را از اپ استور حذف کرد که دردسرهای زیادی برای توسعه دهندگان و همچنین کاربران ایرانی به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکایی، سکانس حذف اپلیکیشن ها از فروشگاه های آنلاین

تحریم های آمریکایی، سکانس حذف اپلیکیشن ها از فروشگاه های آنلاین