مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 20:502021-01-26اقتصادي

فعالیت تشکل زنان بازرگان گلستان از سر گرفته می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: فعالیت تشکل زنان بازرگان استان گلستان بعد از چند سال وقفه، دوباره از سر گرفته خواهد شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: فعالیت تشکل زنان بازرگان استان گلستان بعد از چند سال وقفه، دوباره از سر گرفته خواهد شد.

الهه غیناقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی جلسه ای که با رییس اتاق بازرگانی گرگان داشتیم، مقرر شد تا پایان سال مجدداً تشکل زنان بازرگان استان شروع به کار کند.

وی با اشاره به اینکه این تشکل باید حداقل 15 عضو داشته باشد، گفت: به زودی اطلاعیه برای راه اندازی این تشکل صادر خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تأکید کرد: بانوان توانمندی در استان داریم که می توانیم از تجربیات آنها در زمینه اقتصادی و توسعه گلستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تشکل زنان بازرگان زیرمجموعه اتاق بازرگانی گرگان است، خاطرنشان کرد: کلاس توجیهی را برای بانوانی که فعالیت اقتصادی داشته اما کارت عضویت اتاق بازرگانی ندارند، برگزار کردیم.

غیناقی با بیان اینکه تا پایان سال انتخابات تشکل زنان بازرگان برگزار می شود، گفت: نماینده اتاق ایران و همچنین رییس کانون زنان بازرگان اتاق ایران به عنوان ناظر در این انتخابات حضور پیدا خواهند کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تشکل زنان بازرگان گلستان از سر گرفته می شود

فعالیت تشکل زنان بازرگان گلستان از سر گرفته می شود