مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 20:352021-01-26پزشكي

کاهش شدید تردد مسافران پیاده از مرزها به دلیل کرونا


مدیرکل ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از کاهش شدید تردد مسافران زمینی که از مرزهای کشور عبور می کنند خبر داد و گفت: - کرونا باعث شده که تعداد آن ها در روز به حدود 1500 نفر در مرزهای کشور برسد درحالی که پیش از یکی از مرزهای ایران تا 4000 نفر مسافر زمینی داشت که به صورت پیاده وارد کشور می شدند.

جواد هدایتی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: شرایط، پروتکل ها و کنترل هایی که در مرزها اعمال می شود کاملا تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و دستورالعمل ها را آن ها تعیین می کنند.

در این میان سازمان راهداری به عنوان مدیر پایانه های مرزی آن را به پایانه های مختلف ابلاغ می کند و مجری این پروتکل ها ایستگاه های قرنطینه انسانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در استان های مختلف است.

وی افزود: یکی از فضاهایی که از سال های دور در مرزها داشتیم قرنطینه انسانی است و اساسا در پایانه های مرزی یکی از جانمایی هایمان برای پرسنل مرتبط با بیماری های واگیر دار بوده است که بر اساس دستور العمل های خاص شان بسته به بیماری های مختلف پروتکل هایی را همیشه درباره اتباع ایرانی و غیر ایرانی مانند غربالگری اعمال و اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید تردد مسافران پیاده از مرزها به دلیل کرونا

کاهش شدید تردد مسافران پیاده از مرزها به دلیل کرونا