مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 19:102021-01-26سياسي

تشریح سیاست دولت بایدن در قبال برجام


مجلس سنای آمریکا شامگاه سه شنبه صلاحیت «آنتونی بلینکن» برای تصدی سمت وزیر خارجه آمریکا در دوران ریاست جمهوری جو بایدن را تأیید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ازفارس، مجلس سنای آمریکا صلاحیت آنتونی بلینکن برای تصدی سمت وزیر خارجه آمریکا را تأیید کرد.

آنتونی بلینکن در جلسه تأیید بررسی صلاحیتش که هفته گذشته در سنا برگزار شد سیاست های دولت جو بایدن در قبال برجام را تشریح کرد.

بلینکن در پاسخ به سئوال رابرت منندز ، رییس کمیته روابط خارجی مجلس سنا مبنی بر اینکه آیا با کنگره برای رسیدن به اجماع در خصوص ایران و مقابله با این کشور به عنوان یک چالش همکاری خواهد کرد گفت: پاسخ این سئوال مثبت است.

وی اضافه کرد: هنگامی که صحبت از سیاستی تا این حد چالش انگیز یعنی مقابله با ایران مطرح است، اگر بتوانیم درباره این مسائل همفکری کنیم در وضعیت بهتری قرار خواهیم داشت.

او سپس گفت: در خصوص ایران دو نکته وجود دارد.

اول اینکه، رییس جمهور منتخب بایدن به این گزاره که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد متعهد است و می دانم که همه ما در این کمیته در خصوص این هدف هم نظریم.

بلینکن در ادامه ادعا های خود اضافه کرد: ایران مجهز به سلاح هسته ای یا در آستانه دستیابی به آن و یا با ظرفیت ساخت چنین سلاحی در کوتاه مدت، در زمینه های اقدامات مخرب دیگر اعم از حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح سیاست دولت بایدن در قبال برجام

تشریح سیاست دولت بایدن در قبال برجام