مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 18:252021-01-26سياسي

گلایه مردم استان بوشهر از بیکاری جوانان در کنار صنعت نفت و گاز


نماینده مردم بوشهر، گناوه و ویدلم و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب مردم گله مند هستند که چرا در کنار این همه تأسیسات نفت و گاز و پتروشیمی فرزندان ما بیکارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری عصر سه شنبه در نشست با مدیران پتروشیمی اظهار داشت: استقرار صنایع طی سال های گذشته خسارت های زیادی به محیط زیست زده که قابل جبران نیستند.

وی این آسیب ها را نتیجه بی تجربی و توجه نکردن به پیوست ها دانست و اضافه کرد: اگر از ابتدا به این مسائل فکر می شد امروز نباید از منظر پدافند غیرعامل در این منطقه مشکل داشته باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به اینکه با وضعیت مطلوب در زمینه نگاه صنعت به محیط پیرامونی فاصله داریم، ادامه داد: کمک به جامعه پیرامونی به عنوان یک مسئولیت اجتماعی حتماً می تواند زمینه تعالی و امنیت مجموعه صنعتی را فراهم کند.

وی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای توسعه حوزه صنعت بیان کرد: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به محیط پیرامونی خود مسئولیت های اجتماعی دارد که باید به آن پایبند باشد.

جمیری افزود: وقتی که صنعت در جایی توسعه پیدا می کند برای جامعه پیرامونی خود هم منافع و هم آثار منفی و آسیب هایی دارد، باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی دقیق تلاش کرد تا منافع آن مجموعه صنعتی از آسیب هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم استان بوشهر از بیکاری جوانان در کنار صنعت نفت و گاز

گلایه مردم استان بوشهر از بیکاری جوانان در کنار صنعت نفت و گاز