مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:052021-01-26فرهنگي

توقیف فیلم قاتل و وحشی/ مشکل از گوش است؛ شاید هم چشم، زبان یا مغز؟


گریم شخصیت لیلا حاتمی در فیلم با موی سر تراشیده است، البته ظاهرا موی تراشیده مشکل اصلی نیست و به نمایش گوش لیلا حاتمی ایراد گرفته شده است.

- توقیف فیلم قاتل و وحشی/ مشکل از گوش است؛ شاید هم چشم، زبان یا مغز؟ گریم شخصیت لیلا حاتمی در فیلم با موی سر تراشیده است، البته ظاهرا موی تراشیده مشکل اصلی نیست و به نمایش گوش لیلا حاتمی ایراد گرفته شده است.

عصر ایران ؛ کاوه معین فر - لیست 16 فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر سی و نهم امروز اعلام شد و خبری از فیلم قاتل و وحشی ساخته حمید نعمت الله نیست.

فیلم فیلمساز چیره دستی چون نعمت الله که همواره در هر اثر جدید خود یک چالش جدید را برای خود، سینمایش و مخاطبانش به همراه دارد.

براساس شنیده ها و گزارش ها حذف فیلم جدید نعمت الله به دلایل ممیزی است و آن هم مورد عجیب گوش بازیگر.

گریم شخصیت لیلا حاتمی در فیلم با موی تراشیده است، البته ظاهرا موی تراشیده مشکل اصلی نیست و به نمایش گوش لیلا حاتمی در اثر تراشیدن مو ایراد گرفته شده است.

بازیگری زن ها در سینما با سر تراشیده ماجرای تازه ای نیست و پیش تر بازیگرهای زیادی این را تجربه کرده اند، مثل فریماه فرجامی در فیلم سرب ، رویا نونهالی در زندان زنان ، زهرا داوودنژاد در بچه های بد ، شایسته ایرانی در آینه های روبرو ، پانته آ بهرام در شنای پروانه و رویا تیموریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف فیلم قاتل و وحشی/ مشکل از گوش است؛ شاید هم چشم، زبان یا مغز؟

توقیف فیلم قاتل و وحشی/ مشکل از گوش است؛ شاید هم چشم، زبان یا مغز؟